Profile picture

DRUŽIMO SE NA


Facebook Instagram Pinterest

INSTAGRAM




NEWSLETTER

Prati svaki novi post!
Unesi svoju e-mail adresu:


PREPORUČUJEM


Tufna.ba Kaligrafija.ba

Narukvice za djecu

Narukvice za djecu

Moj omiljeni komad nakita. Djeca su nešto najljepše na svijetu i uživam praviti nešto za njih. Iščekivanje njihove reakcije mi je najdraži dio svega. Uvijek je to radost, osmijeh na licu, sreća. Kako male stvari čovjeka čine sretnim. Gdje smo izgubili taj dječiji duh u nama?
Narukvice sa slike su moje prve ručno rađene narukvice za djecu. Ideja je došla skroz spontano, čak nije ni moja. Pošto sam tetka i imam 8 svojih pilića, sestra je došla na ideju da napravim narukvicu za njenu malu kćerkicu koja uživa u sređivanju. Rezultat je fantastičan, djeca oduševljena, ja sretna i zadovoljna.